Thursday, October 6, 2011

heart out...

asalamualaikum semua,,, korang ape khabar? dah dekat seminggu aku tak udate blog ni... ini adalah kerana aku terlalu busi untuk jenguk blog aku ni,, so, hari ni aku nak tanye korang... macamana kalau kawan baik korang yang korang percaya kat die selama ni telah menipu korang,,,, ape perasaan korang?..

  mungkin korang anggap semua ni perkara biasa, tetapi tidak bagi aku,, macamana pulak klau kawan dan orang di sekeliling korang setiap hari mempermainkan korang dan menjadikan korang sebagai tempat melepaskan geram,,, apa perasaan korang?

   benda tu lah yang aku rasa sekarang... setiap hari aku rase macam dunia tidak adil bagi aku... tak kira aku kat mane, ada jer orang yang suka nak memangkah aku...tapi aku rela,, aku sedar aku sape,,,

 mungkin satu hari nanti kalu aku dah takde pon takde sape yang kisah,,,, huhhh,,, daripada menyerabutkan kepala aku, lebih baik aku keluarkan,,,,

so cube korang layan lagu noktah cinta daripada hafiz ni,,,, dan cuba korang tukar sedikit lirik dia,,, setiap perkataan ''cinta'' korang tukar kepada ''persahabatan'' dan aku rasa lagu ni ada kaitan dengan masalah aku sekarang ni...







0 orang berkata...:

Post a Comment

Followers

churp churp

nuffnang ads



Popular Posts