Wednesday, August 17, 2011

3 hari tanpa wifi

 huh,,, akhirnya,,,, ade jugak line internet kat rumah aku ni.. dah 3 hari takde wifi,, takde intrnet,,, terasa beban gak la..... ade satuh hari tu masa tengah nak mengupdate blog aku ni,, tetiba jer line internet terputus. tak dapat nak mengupdate... tapi aku cuba mencari alternatif lain.. heheh aku cuba bawak laptop aku ni kesekolah untuk mengupdate blog ni... tapi line internet kat sekolah pulak lembap sangat-sangat.... terus tutup balik laptop ni dan baliknya cuba usha kat rumah pulak,, mana tau ade dah line.. tapi tak jugak,, frust sekali lagi....cuba la pulak nak pergi kat CC jer... tapi tengok CC tutup... bengang dan bengang..... dulu aku pernah kerja jage CC tu.. tapi dah aku sekolah, aku letak jawatan... aku ingat pekerja baru yang ganti aku tu rajin la nak bukak CC tu... tapi hampeh....ramai jugak yang tanya aku kenapa tak krja kat situ.....(bukan benda ni aku nak cerita). dah aku tengok CC pon tutup, aku cuba try guna handset aku jer nak blogging....

         tapi punyelah jenuh dan seksa nak menaip... huh,,, terus aku cancel,,, dan nasib baik hari ni line internet dah elok..... dah la blog baru nak membangun... dan bila aku buka jer laptop n terus aku tengok blog ni.... tak sangka dah bertambah sikit follower aku.... suka sangat2 dan aku cuba try gak blogwalking dan aku tengok la blog cik engku sofea ni.. tapi yang membuatkan aku kagum dengan artikel tu,, cik engku ni dah promote blog aku..... seronoknya rasa...  cik engku buat artikel tu sebab aku berjaya jadi follower ke 1000 beliau.... jom la kita try lawat blog cik engku ni.....  kat SINI.... thanks kak engku.... sory kak engku... baru ni nak tengok.....

0 orang berkata...:

Post a Comment

Followers

churp churp

nuffnang ads



Popular Posts