Wednesday, July 6, 2011

aku bosan

     telah 6 bulan aku berblogging tapi aku masih taktau tujuan dan motif aku berblogging.. ade orang kata blogging ni menguntungkan tapi bagi aku yang masih belajar dalam bidang ini amat sukar.. tersangat2 sukar... banyak lagi yang aku perlu belajar dengan merka yang lebih senior dalam bidang ni. tapi pada siapa harus aku mintak tunjuk ajar?????  aku tengok blog orang lain walaupun baru beberapa bulan diorang start tapi follower dah beratus.. mungkin diorang rajin update blog diorang... tak macam aku yang hanya berblog sewaktu ada waktu lapang jer.... permasalahannya adalah aku buntu dan taktau apayang harus aku buat dengan blog ni...aku taktau benda artikel ape yang harus aku tulis...... warghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

0 orang berkata...:

Post a Comment

Followers

churp churp

nuffnang ads



Popular Posts