Monday, July 18, 2011

sekali lagi..

asalamualaikum semua,,,,,,, harini barang yang aku beli dari internet dah sampai..... barang yang aku beli tu, brang biasa jer....jam g-shock sekali lagi.. msuk ni dah 3 kali aku beli jam g-shock online.. tapi bukan yang original la,,, x termmpu aku ak membeli yang original. macam yang pernah aku tulis aritu. ad yang mencecah 2k harge die,,,, s0 mls nak brcerite panjang, kat bawah ni ade ambar die...
 sebuah REPLIKA G-SHOCK ( GA 110 )  REPLIKA G-SHOCK ( GA100 ) dan REPLIKA G-SHOCK ( BG3000 ). semua nya tu aku beli online dekat facebook.. dekat atas tu ade link nye.... k.........


-
-
-
-
-







                            sM1Le__Is__SadQaH
                                                                              ('';)senyum itu sedekah (''-)

0 orang berkata...:

Post a Comment

Followers

churp churp

nuffnang ads



Popular Posts