Friday, June 24, 2011

barang dah sampai

 hari ni baru aku rase seronok skit.... sbab barang yang aku order dan beli dari internet ah sampai........  barang tersebut adalah sebuah lagi jam tangan casio g-shock yang macam haritu aku beli..... tapi yang ini jugak bukan original punya.. manelah mampu aku nak beli yang original puya..... sebenarnya bukan tak mampu.... tapi kena berjimat..... lagipun aku beli ni sebab g-shock aku yang haritu membe aku dah beli kat aku.... jadi aku belilah yang lain.............




 ni antara gambar yg sempat aku snap...
-
-
-
-
-







aku suke nak amekan jam baru aku ni sebagai 'bumblebee' sebab die warne kuning macam dalam  cite transformer... heheheh
                                                          
                                                          
                                                             sM1Le__Is__SadQaH
                                                        ('';)senyum itu sedekah (''-)

                                             

0 orang berkata...:

Post a Comment

Followers

churp churp

nuffnang ads



Popular Posts