Tuesday, June 7, 2011

My G-shock

asalamualaikum,,,,,,,,,

skarang ni orang tengah pakat syok ramai2 utk memiliki g-shock,,ade apa dengan g-shock ni smpai rmai sgat yg minat g-shock ni????????? hehehehehehehehehe aku juga tak terkecuali untuk memilikinya,,,, stakat ni aku dah berjaya memiliki 2 biji g-shock berwarna hijau dan hitam/kuning...........

bagi aku,,, g-shock ni jadi pilihan aku mungkin kaler die yg agak mantul kotttt,,, aku pun minat g-shock ni sebab member aku yg syorkan aku beli,, agak mahal gak la,,,, yg kaler hijau tu aku beli dengan harga RM50.00 beserta jaminan 2 bulan,,, manakala yang berwarna hitam pulal berharga RM60.00 beserta jaminan  1 tahun,,, tu pun puas tawar-menawar dengan amoi yang jualnye......... tapi bukan original punye la,,, yang ori tak mampu aku beli ada yang mencecah 1k harga die,,, walaupun kaler and design die mcam budak-budak punye  jer,,,,,,


New Green Casio G-Shock Digital Watch ( G-405 )
ni la g-shock aku




















0 orang berkata...:

Post a Comment

Followers

churp churp

nuffnang ads



Popular Posts