Thursday, June 23, 2011

hari koperasi 2011 smk selancar

   22 dan 23 jun 2011, sekolah aku iaitu smk selancar telah mengadakan sambutan hari koperasi peringkat sekolah... sambutan agak menggalakkan kerana kantin tutup... Biasalah,,, kalau kantin dah tutup bebudak takde pilihan lain... terpaksalah beli dekat gerai yang disediakan..... tapi bagi aku, sambutan ni macam tak bermakna da aku tak dapat merasakan keseronokannya walaupun aku turut hadir dalam sambutan tu... entahlah macam yang pernah aku kate dulu... aku masih belum jumpa keseronokan kat sekolah baru ni.... tmbah pulak sorang sahabat baik aku baru sahaja kembali ke Rahmatullah 2 hari sebelum sambutan tersebut...... perasaan sedih bercampur tak semangat nak sambut majlis tersebut..... tapi bagi orang lain yang sambut agak gembira dan seronok...--

antara gambar yang ada

-
-
-
-
-

















itulah jer lah gambar yang ada......    maybe next year akan jadi lebih seronok







                                                          sM1Le__Is__SadQaH
                                                        ('';)senyum itu sedekah (''-)

0 orang berkata...:

Post a Comment

Followers

churp churp

nuffnang ads



Popular Posts